sobota 25. února 2012

řasenka 2v1

Ahoj. Do prvního makeupového příspěvku jsem se rozhodla otestovat řasenku 2v1 od Essence. Původně jsem si říkala, že zkusím tutéž od Catrice, ale pak mne napadlo vyzkoušet tuhle, pro zajímavost, když je levnější. ("hmm, to jsem zvědavá, co to bude...") Možná někdy dojde na srovnání obou, přece jen je to stejná firma, mohlo by to být zajímavé.

kartáček - rozdíl je patrný



Nuže, začněmež. :)

Nejprve samozřejmě fotka oka bez řasenky:
Popis produktu vypadá takto: "Objem řas podle tvého přání: diskrétní a přirozený look nebo maximální objem? nová řasenka 2v1 ti tento luxus dopřeje. díky systému dvou nástavců můžeš aplikovat požadované množství barvy na kartáček a vytvořit tak různé styly pro tvoje řasy. look 1 pro přirozený objem a look 2 pro maximální xxxl objem." Tak to vyzkoušíme!

look 1 - velmi příjemná aplikace a výsledek taky vypadá docela dobře, řasy trošku připomínají muší nožky






look 2 - taky docela příjemné, množství řasenky na kartáčku je mnohem větší, výsledek je úplně jiný, výraznější a řasy jsou trošku více slepenější


a teď pozor - nepíšou, že by se měly dávat oba looky najednou, ale přece jsem musela zkusit, co to udělá. Výsledek? Obě dohromady vypadají hrozně, ale to se dalo čekat. :)


Tohle je přesně to nejhorší. A bohužel potkávám stále příliš mnoho děvčat a slečen, které nosí podobně šílenou, cuckovitou vrstvu, ne-li ještě větší. A je mi líto, že to musím říct, ale opravdu to nevypadá pěkně, spíše poněkud lacině. Popravdě, vždycky, když tohle vidím, mám chuť dotyčnou odlíčit a přemalovat. :D

Takže závěrem bych chtěla říct, že tahle řasenka je velmi příjemná, bez žmolků, tedy v looku 2 jen maličko - vzhledem k větší vrstvě. Záleží tedy jen na vás, chcete-li mít nenápadné, přirozené řasy nebo trochu výraznější pohled. Ale kombinovat obě dohromady rozhodně nedoporučuji. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat