neděle 9. prosince 2012

Dead Sea Cosmetics - Health & Beauty (picture heavy)

Dostala jsem k vyzkoušení tašku plnou vzorků kosmetiky Health & Beauty. Těžkou tašku. Škoda, že jsem ji musela po několika dnech vrátit, nejradši bych si to všechno nechala. :)

A tohle všechno v ní bylo:


Takže! Čím začít?

1. TĚLOVÁ MÁSLA
- másla jsou hrozně příjemná, hydratují a krásně voní

MOŠUS - Skvělá vůně, taková mužná, připomíná mi nějaký pánský parfém.



RŮŽE - další moje oblíbená vůně, jedna z těch, kdy několikrát denně chodím a čichám. A mažu, abych se pak mohla očichávat. :) Ovšem je až na druhém místě, hned po mošusu a levanduli - dělí se o místo první.



VANILKA - tohle máslo mám už nějakou dobu doma, vybrala jsem si vanilku, protože jsem se nemohla rozhodnout, kterou vůni si vzít a vanilku miluji. V krabičce voní dobře, bohužel na mé kůži vůbec. :( Ale na ostatních ano, zajímavé. :)



LEVANDULE - PAČULI - tak tahle vůně mě dostala spolu s mošusem asi nejvíc. Voní tak úžasně, že při některém příštím nákupu se zase nebudu moct rozhodnout, jestli vzít levanduli nebo právě mošus.




2. TĚLOVÝ PEELING - RŮŽE




Musím říct, že skvělá záležitost. Jak někteří jistě ví, mám strašlivě suchou a ekzémovitou pleť. Kožní mi doporučila sprchovat se shea olejem. Ano, to funguje. Ale tenhle peeling! Leží v oleji, přesněji v olejích - kokosovém, sezamovém, avokádovém, mandlovém, olivovém a jojobovém. A co tahle kombinace udělala s mou kůží? Nevídané věci. Sice jsem po vaně trochu klouzala, ale kůže byla úžasně hebká a hladká vydržela ještě celý další den. Popravdě, vůně mne na první dvě přičichnutí nezaujala, ale na to třetí už ano, mám pocit, že voní lépe na kůži, než v krabičce, takže jestli má někdo podobný "problém", nenechte se odradit, stojí to za to! Nevoní stejně, jako tělové máslo. Ráda bych někdy zkusila mošus, jestli je nějaký rozdíl ve vůni oproti máslu... Asi si peeling budu muset pořídit. Už mi ten hebký pocit chybí. :) A taky bych chtěla zkusit, jestli opravdu funguje na pomeranče. :)




3. TĚLOVÉ OLEJE
- vůně! hebkost! výživa!
- nemůžu se rozhodnout, který voní nejlépe, takže to shrnu - opravdu se rychle vstřebává, opravdu zvláčňuje a když se namažete na noc, zůstanou vám voňavé ruce, takže máte příjemnější spánek, když vám to krásně voní pod nos. :)



RŮŽE - jak voní? Krásně voní! Jako všechny. Zase je těžké vybrat...



LEVANDULE - PAČULI - ach.



VANILKA - vůní připomíná tělové máslo.



MOŠUS - no jo, asi jsem se do všech těch mošusů zamilovala. :) Mňam.



4. TĚLOVÉ KRÉMY
- rakytníkový proti stárnutí, výživný s avokádem, zvláčňující s olivovým olejem a medem a hydratační s aloe



AVOKÁDO - tenhle byl první, kterým jsem se namazala, protože mi nejvíce voněl. Splnil, co slibuje, už po prvním použití jsem poznala, že vyživuje.



RAKYTNÍK - protistárnoucí účinek jsem na sobě sice nepoznala, ale je příjemný a voní krásně, jako rakytníkový šampon, který má místo u nás v koupelně už pár měsíců. :)



ALOE - hydratace! A taky vůni aloe můžu kdykoliv. :)



OLIVOVÝ OLEJ + MED - další krásná vůně a viditelný účinek. Jsem ráda, že jsem krémy mohla vyzkoušet, má kůže byla na těch pár dní radostí celá bez sebe. :)



5. BALZÁM PO HOLENÍ
- sice je pro muže, ale tím lépe! Oholila jsem mustáš a nakrémovala. :D Dobře, mustáš ne, prostě jsem se oholila, namazala tímhle krémem a radovala se ze skvělé, samozřejmě mužné vůně. A také z hydratace. Po holení nohou mám vždycky kůži suchou, svědivou a bolavou. Tenhle krém mě tentokrát zachránil. :)



6. KRÉMY NA RUCE

MULTIVITAMÍNOVÝ KRÉM NA RUCE A NEHTY - nemastný a pěkně voní. Příjemně mi hydratoval ruce. Na hodiny. :)



KRÉM NA RUCE A NEHTY S VŮNÍ ORCHIDEJE - tak tenhle krém mne zaujal ještě více, než multivitamínový. Ta vůně je tak úžasná, to by mne nikdy nenapadlo. :) Voní jako bonbóny. Om nom nom. Namazala jsem si ruce na noc, ruce si dala k hlavě a pak už si jenom užívala té vůně. A hebkých rukou po probuzení.




7. PARFÉM V OLEJI - VANILKA
- parfém byl první věcí, kterou jsem zkusila. Večer jsem přišla domů, navoněla zápěstí. Za několik hodin poté jsem se umyla, šla spát a ráno byl ještě cítit! Voní úúúžasně! Kdysi jsem měla vanilkový deodorant, který jsem od té doby už nikde neviděla, tenhle parfém mi ho připomněl. Ach, ty vzpomínky...



8. SÉRUM NA VLASY S ARGANOVÝM OLEJEM
- bohužel těch pár dnů nestačilo, abych pořádně vyzkoušela účinky séra. Myslím, že je potřeba, jako u všech přípravků na vlasy, používat jej delší dobu, aby byl poznat rozdíl. Nicméně i tak jsem měla své většinou krepaté vlasy hebčí. A méně krepaté, i bez žehličky. A krásně voní, zase mi připomíná nějaký parfém. :)



9. PLEŤOVÉ KRÉMY
- opět jsem neměla dost času je všechny pořádně vyzkoušet, takže napíšu první dojmy


AVOKÁDO A ALOE VERA - dlouhodobě hydratuje, voní jako aloe :)



MED A OLIVOVÝ OLEJ - po použití nastal příjemný pocit a vydržel celý den. Pleť byla hebká na dotek.


KRÉM PROTI VRÁSKÁM - už po prvním použití bylo cítit lehké zpevnění pokožky



ZPEVŇUJÍCÍ KRÉM S KOLAGENEM - nevím, čím to je, ale při nanesení kolem rtů bylo cítit pálení, všude jinde v pořádku a jinak příjemný krém.



RAKYTNÍKOVÝ KRÉM - krásně voní, hydratuje, hodně hydratuje! :)



HYDRATAČNÍ MRKVOVÝ KRÉM - skvělý krém, ten jsem ze všech používala asi nejvíc. Zajímavě voní a přes noc krásně zhydratuje pleť, takže je pak tak o stupeň vyživenější, než byla den předtím.



Tak to by bylo. :) Snad jsem aspoň trochu pomohla těm, kteří se nemůžou rozhodnout, který výrobek si koupit. :) Kosmetiku Health & Beauty můžete objednat na http://kosmetikahb.cz/ a je tady i fb stránka, kde se také občas soutěží o výrobky - https://www.facebook.com/mrtvemore

A abych nezapomněla, bonusová fotka na závěr aneb mí dva malí pomocníci! :D




1 komentář:

  1. konečně někdo!! tuhle kosmetiku absolutně miluji, mám rakytníkový ple´tový krém a pleťový krém s granátovým jablkem. Bez parabenů, parfemace a všech chemií. Jsem ráda že konečně nějaká recenze. Všude je to samá bioderma a la rose posay i když jsou taky dobré, ale tohle lepšííí

    OdpovědětVymazat