pondělí 3. prosince 2012

Mermaid dress - picture heavy!

Na jedné z mých návštěv do H&M jsem narazila na tyto šaty a byla jsem z nich unešená.


...než jsem si je zkusila. Tak nepříjemný a škrábací materiál jsem snad ještě neviděla. Škoda, vypadají opravdu skvěle. Zklamaná jsem odešla...

...a při další návštěvě objevila tyto!
Mermaidí a schovají ne zrovna vytvarovaný pupek! :D Ale ten tvar mi zase nesedí, ach jo... A opět z obchodu smutně odešla.

Ale do třetice všeho dobrého! Našla jsem je, o pět stovek levnější! Pupek sice neschovají, ale jsou mnohem hezčí a mnohem více mermaidí! ^_^
Takže teď konečně slibovaná hromada fotek. :) (díky mému úžasnému muži za nafocení :))

After two attempts of trying to buy some mermaid dress I finally found the right one! The material is still a little itchy-scratchy but much less than the first dress, that was terrible, like "OMG, just take it away from my skin!" But this one is great, we had to take some photos. :) And yes, it was really cold outside, about five degrees. :D








Ano, byla zima. Asi pět stupňů. >_<


...to není špek. to dělají ty dvoje punčochy. :D
...that's not fat.. it's the two pairs of tights doing that ugly thing there... :D

Lomo a Depresivní děti stále se mnou. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat